+48 17 852 52 30

WYSZUKIWARKA

Typy budynku:

KONDYGNACJE:

PODDASZE:

GARAŻE:

Kategorie
Ostatnie posty
Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym. Firma 16. raz z rzędu ogłoszona Liderem Rynku Stolarki w segmencie systemów roletowych  i...
Zobacz >
Automatyka wjazdowa Fadini – komfort, bezpieczeństwo i niezawodność Fadini, renomowany włoski producent automatyki bramowej, oferuje...
Zobacz >
Dni otwarte w Salonach KRISHOME. Przygotuj się na BLACK WEEK Ceny materiałów budowlanych w 2025 roku to wielka niewiadoma, a...
Zobacz >
Popularne posty
Solidna podpora dla najdłuższego mostu świata Nowa, rekordowa inwestycja właśnie została oddana do użytku. Najdłuższy most świata...
Zobacz >
Zabezpiecz mieszkanie przed letnim słońcem. Podpowiadamy, jak zamocować rolety wewnętrzne Rolety są efektowną ozdobą mieszkań i...
Zobacz >
Co zawiera projekt? Każda dokumentacja składa się z czterech egzemplarzy projektu budowlanego, w skład którego wchodzą: -...
Zobacz >
Tagi

Blogi

Jubileuszowy konkurs filmowy dla wykonawców ISOVER


Komentarze:  Wyświetleń:    Udostępnij: 

W tym roku marka ISOVER obchodzi swoje trzydziestolecie. Jubileusz jest okazją do świętowania, a jeśli świętowanie to także wspólna zabawa. Lider rynku wełny szklanej zaprasza swoich wykonawców do wzięcia udziału w konkursie „Buduję z ISOVER”. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 1 sierpnia do 31 października b.r., w 3 edycjach miesięcznych – sierpniowej, wrześniowej i październikowej.

Jesteś wykonawcą i w swojej codziennej pracy zajmujesz się montażem izolacji cieplnych i akustycznych z wykorzystaniem niepalnej wełny mineralnej szklanej i skalnej ISOVER? Weź udział w konkursie, pochwal się czym zajmujesz się w pracy znajomym oraz branży i wygraj atrakcyjne nagrody: voucher pieniężny, zestaw nagród upominkowych oraz udział w integracyjnym spotkaniu finałowym! Łączna pula nagród głównych to 30 000 PLN.

Aby wziąć udział w konkursie i stanąć w szranki z kolegami po fachu musisz tylko nagrać film, na którym pokażesz, jak pracujesz z produktami marki ISOVER, zamieścić go na twoim prywatnym bądź firmowym profilu jako post publiczny na Facebooku, Instagramie, You Tube lub Tik Toku i przesłać link do tego filmu korzystając z formularza zamieszczonego na isover.pl/konkurs. Pamiętaj, że opublikowany w mediach społecznościowych film musi być oznaczony #30latISOVER lub #ISOVER.

Wykonawcy filmowcami

Zadasz sobie zapewne pytanie, jaki powinien być konkursowy film. Musi on pokazywać realizację prac z wykorzystaniem produktów izolacyjnych marki ISOVER i nie może przekroczyć 30 minut, ale pamiętaj: krótkie formy mile widziane! Oznaczenia ISOVER muszą być dobrze wyeksponowane, a montaż produktów zgodny ze sztuką budowlaną. Reszta, to kwestia twojej kreatywności. Dodatkowo punktowane będzie przedstawienie zastosowania rozwiązań systemowych ISOVER w połączeniu z markami Rigips lub Weber.

Filmowcem w budowlanym kasku może zostać pracownik lub właściciel firmy budowlanej – każda „osoba fizyczna”, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w związku z wykonywaną działalnością zajmuje się montażem produktów izolacyjnych marki ISOVER.

ISOVER30lat_Plakat_konkurs_Buduje_z_ISOVER_online

Co zgarną zwycięzcy?

Łączna pula nagród głównych wynosi 30 000 PLN. Prace konkursowe oceniać będzie specjalnie powołana Kapituła. Zaplanowano 3 edycje konkursu – sierpniową, wrześniową i październikową. Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną, do konkursu można się zgłosić wielokrotnie - ale każde zgłoszenie wymaga wysłania oddzielnego formularza z unikatowym nagraniem. Każdego miesiąca do wygrania jest 10 zestawów nagród II stopnia, obejmujące głośnik bezprzewodowy marki DeWalt, nóż do cięcia wełny, limitowaną jubileuszową bluzę z kapturem oraz zaproszenie do udziału w finale.

Zwycięzcy każdej z edycji spotkają się 30 listopada na uroczystej gali finałowej, podczas której poznamy 10. zdobywców voucherów o wartości 3 000 zł oraz nowych ambasadorów ISOVER. Spotkanie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz wspólnej integracji fachowców z ekspertami ISOVER.

- To jakie dodatkowe atrakcje planujemy niech pozostanie niespodzianką, ale z pewnością porozmawiamy o izolacjach budowlanych oraz jak możemy wspierać wykonawców w ich codziennej pracy. Chcemy też po prostu wspólnie spędzić czas bo w tym zabieganiu codziennym warto się na chwilę razem zatrzymać. Wierzymy, że w kolejnych latach relacje łączące nas z klientami będą stale się rozwijać. Nie bez kozery ISOVER 30 lat świętuje pod hasłem „30 lat to dopiero początek!” – zachęca Zuzanna Schön, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. marketingu w ISOVER, Rigips i Weber.

Regulamin oraz szczegóły konkursu dostępna na stronie: https://www.isover.pl/konkurs

Współpraca reklamowa